Bij Otolift doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch niet tevreden zijn over uw traplift, onze service of een van onze medewerkers, dan horen wij dat graag. Bij Otolift nemen wij iedere klacht serieus. Daarmee bedoelen wij dat wij elke opmerking of tip in behandeling nemen en zo snel mogelijk oplossen. U kunt uw Otolift klacht op verschillende manieren met ons delen: telefonisch, via de e-mail of per post. Samen lossen wij uw klacht op.
Als u een klacht heeft, gaan wij graag met u in gesprek om tot de kern van de klacht te komen. In veel gevallen kunnen wij uw klacht daarom al aan de telefoon oplossen. Soms is de oplossing simpel, zoals het goed schoonmaken van de rail. Vet en vuil kan bijvoorbeeld lijken op lakschade. Het kan ook voorkomen dat we meer tijd nodig hebben om de klacht op te lossen. Daarom behandelt Otolift elke klacht persoonlijk. De uitkomst gebruiken wij om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Wij helpen u graag verder
Heeft u een klacht of bent u niet helemaal tevreden over uw traplift of onze service? Dan kunt u dat op verschillende manieren met ons delen. U kunt ons bellen, e-mailen of het formulier invullen. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.
Wij zijn via de volgende kanalen te bereiken:
Klachtenformulier
Als u een klacht heeft over uw traplift horen wij dat graag van u. Als u uw klacht aan ons meldt, kunnen wij samen met u een oplossing vinden. U kunt uw klacht aan ons melden door een e-mail te sturen naar [email protected]. U kunt ons ook e-mailen of schrijven. Kijk hiervoor op onze contactpagina. Als u ons via deze manieren bereikt kunnen wij uw klacht snel afhandelen.
Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht met uw opmerking of tip. Dat mag u telefonisch bij ons melden, maar u kunt dat ook doen door een e-mail of een brief te sturen. Dan zorgen wij ervoor dat uw opmerking of tip bij de juiste afdeling terecht komt. Wij horen het ook graag als u erg blij bent met de traplift of onze service. Of als u graag uw verhaal wilt delen met andere klanten.
Als u, op welke manier dan ook, een klacht indient, neemt een van onze collega’s contact met u op om de klacht af te handelen. Het kan zijn dat deze medewerker u wat vragen stelt. Zo ontdekken wij wat de aard is van de klacht en wat de beste oplossing is. Het kan zijn dat er andere medewerkers bij betrokken worden. U kunt denken aan de tekenkamer of de installatiemonteur, als de rail of de plaatsing van de traplift niet naar wens is. Samen met u maken wij afspraken over het oplossen van de klacht.